Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer =) - 28 januari 2011 11:17

Gemma (huvudpersonen) är i Australien, bortrövad av Ty...


"Vem vet att jag är här?" frågade jag.

"Ingen. Ingen vet var vi är. Vi befinner oss mitt i den australiska öknen på en plats som inte ens finns på kartan."


Man undrar ju då hur Ty fick med sig Gemma genom flygplatsen, nerdrogad, och hur han framför allt lyckades ta sig igenom alla vakter, poliser, och säkerhetskontroller?


Ty har alltså ett hus mitt ute i öknen och det finns ingenting i närheten, och då menar jag verkligen ingenting! Helt tomt! Gemma har fått ett eget rum och börjat kika runt i huset. Hon har försökt ge sig på Ty flera gånger och försökt att rymma, men hon lyckas inte. Vad finns det liksom att rymma till? Usch jag skulle få panik! Just av känslan att man inte kommer ihåg nånting, ingen vet vart man är! Och tusen miljoner mil hemifrån..


Avslutar med en bild som får symbolisera "mitt ute i ingenstans"

 


Kan man överhuvud taget lita på nån nu för tiden? Vart är världen på väg, man kan ju börja fundera! Hehe :P


Good bye!! :)  

Av Jennifer =) - 21 januari 2011 11:09

"Förlåt för den där gången ni kom på mig med att vara full. Förlåt för att vi grälade på flygplatsen. Förlåt för att jag blev kidnappad."

 

Så börjar informationen på baksidan av min bok - "Fångad" som är skriven av Lucy Christopher.


  


Jag har inte fått reda på så mycket info än, bara att huvudpersonen heter Gemma och har precis blivit nerdrogad och kidnappad från en flygplats av en kille som är i 25-års åldern som heter Ty.


Länkar till mina vänners bok-bloggar oxå..

www.baraintedu.bloggplatsen.se

www.lovismys.bloggplatsen.se


See ya! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards