Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Början...

Av Jennifer =) - 21 januari 2011 11:09

"Förlåt för den där gången ni kom på mig med att vara full. Förlåt för att vi grälade på flygplatsen. Förlåt för att jag blev kidnappad."

 

Så börjar informationen på baksidan av min bok - "Fångad" som är skriven av Lucy Christopher.


  


Jag har inte fått reda på så mycket info än, bara att huvudpersonen heter Gemma och har precis blivit nerdrogad och kidnappad från en flygplats av en kille som är i 25-års åldern som heter Ty.


Länkar till mina vänners bok-bloggar oxå..

www.baraintedu.bloggplatsen.se

www.lovismys.bloggplatsen.se


See ya! :)

 
 
Pernilla

Pernilla

23 januari 2011 13:26

Boken verkar bra. Lycka till med de här nu, Haha :P NU KÖR VI

http://baraintedu.bloggplatsen.se

Jennifer =)

26 januari 2011 21:48

Tack å tack! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer =) - 12 februari 2011 14:36


Dags och sätta ett betyg på boken. Jag ger boken 3,5 av 5 stjärnor! Varför gör jag de då? Jo för att boken var inte så jätte verklig, visst det är sånt som händer tyvärr att folk blir kidnappade och är borta antingen bara i några dagar om dom har t...

Av Jennifer =) - 11 februari 2011 11:38


Det enda som kan hålla Gemma levande nu är viljan. Stänger hon ögonlocken så har hon somnat för alltid. Ty har lastat på en på kamel och dem ger sig ut i öknen för att hitta bilen som Gemma körde fast med. Vilket dom lyckas med, och kommer till ...

Av Jennifer =) - 11 februari 2011 11:03


Tys orm har rymt och Gemma lyckas bli biten av den i benet. Ty vet på ett ungefär hur man ska hantera ormbett, fast han säger ändå att detta inte är den farligaste ormen fast den kallas "dödsormen" - namnet är värre än själva bettet.Ty har nämligen s...

Av Jennifer =) - 9 februari 2011 16:11


...Dina ögon lyste stora i mörkret, som på ett nattdjur. Du såg ömklig ut."Vad handlar dina drömmar om?" viskade du."Hemma för det mesta.""London?" Du funderade på ordet, försökte komma fram till vad det betydde för dig."Hur kan du drömma om det stäl...

Av Jennifer =) - 8 februari 2011 08:52


Gemma gjorde ett till rymförsök. När Ty och Gemma var ute och skulle fånga en kamel, så tog dom bilen och då passade hon på att spana in hur han använde den, gasa, växla osv. Men Ty ville inte släppa henne. "Du kommer dö därute! Låt mig följa med, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards